شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت ویکتوریا
+ پيام پراهميت رهبري و سکوت ظريف
پيام مقام معظم رهبري به جوانان اروپايي و آمريکاي شمالي و دعوت آنها به شناخت دقيق اسلام از طريق مطالعه قرآن و آموزه هاي نبي مکرم اسلام را مي توان بزرگترين رخداد کشور در هفته هاي اخير دانست، حال آيا جاي اين پرسش نيست که چرا وزير خارجه به عنوان بلند پايه ترين سخنگو و مجري سياست خارجي کشور از اعلام پيام ايشان در سخنان خود و تشريح آن در شبکه هاي اجتماعي خودداري نموده است.
*ميثم*
سخنان تنش زا ميگيد؟!
سلام... القاي اختلاف نيست!! نشان از بي توجهي و غفلت ما داره که حرف فلان روزنامه و کشور واسمون مهمتر از نشر نظر رهبرمونه!!!
حضرت آقا سال 71 حرف از تهاجم فرهنگي زدن! بعضي گفتن توهمه!!!!! اين القاي اختلافه؟؟؟ آقا راجع به نشر موسيقي به وزارت علوم تذکر داد ولي کنسرت ها رو گسترش دادند!! آقا مي فرمايند اسلام ناب اونوقت آقايون دنبال رابطه با آل سععودي هستن که امام فرمود اگر روزي از صدام بگذريم از آل سعود نميگذريم!!!
لطفا هوشيار باشيم! سياست کشور را رهبر ميگويد و باقي بايد اجرا کنند!!!!
چون حضرت امام فرمايشاتشون خواسته ياناخواسته از سوي بعضي فراموش شده دليل نميشه همه سخنان و ارمانهاي ايشون و به فراموشي بسپريم
فکرنميکنم کسي باشه که زمان امام وانقلاب مسوول نبودن و مطرود ولي الان خودشون و ايديولوگ انقلاب بدونن الا کسايي که الان ميخوان امام و سخناش و به نفع حزب و کارخودشون مصادره کنن و الان پست هم گرفتن
فکرنکنم کسي غير از شما اين برداشت ديکتاتوري و از حرفم کنه. هرجمعي يک سياستگذار ميخواد وبراي بقيه وظايفي تعريف ميشه. اگه قراره کسي سياست و اجرا نکنه چرا و براي چه کسي سياست گذاري کنه؟؟
شما ميتونين مجدد متن من و بخونين. رهبر نميگه بايد اجرا کنين قانون و اگه بخونين متوجه ميشين که باقي عناصرحکومت بايد اطاعت کنن و وظيفه امت هست که از رهبرشون تبعيت کنن. ضمنا خطبه شقشقيه امام علي براي مطالعه مناسبه
خيلي ممنون متوجه شدم که شما احتمالا منتقد دولت گذشته اين و اون جور که فهميدم قصد دفاع به هر قيمتي از دولت فعلي رو دارين.
نه تنها وزير بلکه بسياري از ديگران بيتفاوت بودن
البته جرم نمايندگان اثبات نشده
چراغ جادو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top